Internetový obchod jinak
Americké obchodní řetězce nemají v posledních letech mnoho důvodů k optimismu. Někdo zkouší obrovské slevy, jiní sázejí na celebrity a jejich kolekce oblečení. Úspěchem se ale může pochlubit jen řetězec Nordstrom, který přišel s inovací internetového prodeje. Ten má dnes sice každý, ale mezi nabídkou v kamenném obchodě a na internetu je rozdíl. Nordstrom propojil inventuru všech obchodů i internetového skladiště, takže pokud třeba na internetu aktovka není, ale krčí se někde v obchodě na druhé straně USA, systém ji najde a do tří dnů ji máme v rukou. Internetové obchodování má totiž vlastní pravidla: lidé nechtějí čekat, až se hledané zboží ve skladu objeví, prostě začnou googlovat jinde. Nový systém se nezdá být světoborný, ale v oblasti internetového obchodování kamenných obchodů je překvapivě bílou vránou. Nordstromu se vyplatil – obrat internetových obchodů se zdvojnásobil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz