Příliš hlasité chipsy
Americký výrobce potravin Frito-Lay přišel se záslužnou myšlenkou prodávat smažené bramborové lupínky SunChips v obalu z materiálu, jenž se na rozdíl od běžného plastového obalu umí rozložit přírodním postupem. Výrobce nicméně nepočítal s rámusem, který sáček z kompostovatelného materiálu vydává – ani s bouřlivě nesouhlasnou reakcí, jakou mezi spotřebiteli vyvolá. Nový ekologický hit získal minimálně 40 tisíc odpůrců – právě tolik má na Facebooku skupina s názvem „Promiňte, neslyším kvůli těm zatraceným brambůrkům!“ Její členové se předhánějí v hrůznosti historek o tom, jak jim nepatřičně hlasitý pytlík zkomplikoval život.
Firma Frito-Lay zareagovala prohlášením, že se vynasnaží přijít na trh s tiššími chipsy. Moderní branding zkrátka není legrace a společnost PepsiCo, majitel Frito-Lay, o tom ví své: letos ji nespokojenci na Twitteru přiměli stáhnout nový design ovocných džusů Tropicana.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz