McDonald's dostane novou image
Pod zlatým obloukem ve tvaru písmene M se v řetězci restaurací rychlého občerstvení McDonald's připravuje zemětřesení. Jeho původcem má být Steve Easterbrook, dosud šéf britské pobočky společnosti; prvního září usedl do křesla šéfa pro globální branding (global chief branding officer); bude odpovědný přímo provoznímu bossovi Donu Thompsonovi. Ten si od nově zavedené funkce slibuje změnu image firmy, která na reklamu ročně vydá téměř dvě miliardy dolarů.
McDonald's tak reaguje na zvýšenou marketingovou aktivitu ve své branži. Zámořští konkurenti – Arby's, Wendy's, Denny's, Red Lobster – přes léto hojně měnili reklamní agentury, míchali sestavami svých marketingových týmů a přicházeli s novými kampaněmi. Stálý hit lorda Sandwiche – pokrm ve formátu plátek chleba, plátek masa, plátek chleba – však dosud zůstává nezměněn.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz