Rock for People se Stropramenem
Hlavní důraz byl při přípravě kladen na komfort a širokou nabídku piv. Připravena je také soutěž a pozadu nezůstala ani společenská zodpovědnost a ekologie.
„Jsme velice rádi, že jsme se mohli stát partnery tak významné akce, jakou Rock for People bezesporu je,“ říká Jan Vošta, Event & Sponzoring manažer společnosti Pivovary Staropramen. „Pro letošní ročník jsme připravili několik novinek. Návštěvníkům festivalu, kteří se budou chtít osvěžit, přinášíme zcela nový komfort. Ten bude zajišťovat nebývalé množství pivních kohoutů, rekordní počet míst k sezení a tradiční velké stany. Zcela poprvé se na festivalu objeví BeerPointy a také specialita Staropramenu – privátní CoolKeg zóny,“ dodává Vošta.
Staropramen myslel také na příspěvek k zábavě: nabídne soutěž o nejlepší osvěžující nápad na www.osvezujicinapad.cz, ve které se dají vyhrát atraktivní ceny nebo možnost sklouznout se na obří Staropramen klouzačce, kterou je možno vidět také v novém reklamním spotu značky.
Pivovar při své účasti na festivalu rovněž zohlední společenskou zodpovědnost. Proto budou letos všechny pivní kelímky vyrobeny z kompostovatelného materiálu a v rámci dlouhodobého programu na propagaci zodpovědného požívání alkoholu pak bude také důsledně kontrolován věk zájemců o alkoholické nápoje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz