Oriflame spolupracuje s PR klinikou
Do výběrového řízení byly pozvány čtyři PR agentury, z nichž švédského výrobce kosmetiky nejvíce zaujala PR klinika. Jejím prvním úkolem bylo přivítání zakladatele značky Oriflame, Jonase af Jochnicka, a to u příležitosti oslav 20. výročí Oriflame v České republice.
„PR klinika pro nás připravila životaschopný PR projekt a následně nás přesvědčila i dosaženými výstupy v médiích a odbornou péčí,“ řekl k tomu Miroslav Kopřiva, Generální ředitel Oriflame Czech Republic.
Oriflame se v České republice dosud soustředil nejvíce na ATL a PR komunikaci svých produktů a profilaci svých zástupců. Pro posílení korporátní komunikace se rozhodl na základě dlouhodobé strategie pro podporu značky kvalitní švédské kosmetiky v České republice.
Do finálového kola postoupila kromě PR kliniky také trojice významných českých PR agentur. „Při výběru agentury jsme kladli důraz především na předchozí reference agentury, kreativní přístup k public relations a zároveň schopnost vytvořit strategii korporátního public relations,“ uvedla Zuzana Staňková, PR manažerka Oriflame Czech Republic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz