Sazka s parodií neuspěla
V reklamních spotech vystupuje moderátor Leoš Mareš v kostýmech a dekoracích účastnických zemí a paroduje cizí jazyky. V dolní části obrazovky pak běží „doslovný fotbalový překlad“. Na obrazovkách ČT se ale neobjeví vzkazy věnované týmům Slovenska a Řecka. Agentura Media Master, která prodává reklamu na ČT, jejich zařazení odmítla, protože „ nejsou v souladu s principy a kodexem veřejnoprávní televize“.
V případě Řecka je podle Zdeňka Zikmunda, tiskového mluvčího Sazky, na překážku narážka na pomoc Evropské unie, v případě Slovenska agentura původní souhlas zrušila s odvoláním na nedávné vyostření slovenských vztahů s Maďarskem. Desetivteřinové sponzorské vzkazy k přímým přenosům z mistrovství světa v kopané připravila pro internetový portál Sazka Tip agentura BeefBrothers v produkci P. Art Production. Režisérem je Tomáš Medek, hudbu složil Ondřej Brzobohatý. Cenzurované spoty lze shlédnout na webu Sazkatip.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz