Mimóza Burger Kingu rozechvěla strážce práv dětí
Snaha Burger Kingu posunout se na žebříčku kvality mezi fastfoodovými řetězci o kus výše narazila na nečekanou překážku: protesty skupin bijících se za práva dětí. Aktivisté se obávají, že Burger King ohrozí výchovu amerických ratolestí prodejem nápoje složeného z pomerančového džusu a limonády Sprite.
Problém je v tom, že drink nese název Mimóza, jenž běžně označuje směs sektu a džusu. "Dětem to v útlém věku normalizuje představu, že pít je v pořádku," nechala se slyšet autorka jednoho z protestů, Michele Simonová z Marin Institute (organizace, jež se takovými věcmi zabývá). "Je nevhodné, aby fastfoody prodávaly nápoje, které napodobují pití alkoholu," přidala se Susan Linnová z Kampaně za dětství bez komerce. Burger King zachoval v prvních dnech klid a na útoky oficiálně nereagoval.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz