Vysočina spustí kampaň na podporu regionální turistiky
Prostřednictvím inzerátů a spotů chce zvýšit zájem o dovolenou na Vysočině u domácích rekreantů, kteří už teď tvoří rozhodující část návštěvníků. Náklady na dvouletou propagaci se budou pohybovat kolem 4,8 milionu korun, z části je zaplatí Evropská unie, řekl hejtman kraje Jiří Běhounek. Podle statistik patří Vysočina mezi nejméně navštěvované kraje v Česku.
"Domníváme se, že to neodpovídá potenciálu, který na Vysočině je, ať už z hlediska životního prostředí a vzhledu krajiny, tak třeba i památek a jiných zajímavostí," doplnil ředitel krajského úřadu Zdeněk Kadlec. Radní kraje rozhodli o přidělení zakázky na realizaci kampaně firmě Medial agency. Z výběrového řízení bylo podle hejtmana vyřazeno osm uchazečů. Rozhodovalo se mezi zbývajícími třemi nabídkami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz