ČT dostala pokutu za reklamu
"Dokud Česká televize neobdrží písemné vyrozumění o postizích, nebude se k věci vyjadřovat," uvedla vedoucí redaktorka tiskového útvaru České televize Anna Freimanová.
Televize podle sdělení rady desetkrát za sebou odvysílala sponzorský vzkaz cestovní kanceláře, který byl ve skutečnosti řádně neoznačenou reklamou. Část rady se ale proti rozhodnutí postavila s tím, že výše pokuty je v porovnání s obdobnými případy nepřiměřená.
Zároveň ČT dostala další dvě pokuty po 250 tisíc Kč za odvysílání dvou dílů filmu Sametoví vrazi před 22:00. Film přitom podle rady obsahuje agresivní a násilné scény, které by mohly vystrašit děti a mládež. Menší pokuty dostali i provozovatelé Novy a Primy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz