Inzertní příjmy vydavatelů klesly (18.1.2010)
Vyplývá to z monitoringu hrubých inzertních příjmů od společnosti TNS Media Intelligence. Podle koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana čísla odrážejí celoroční trend poklesu příjmů z reklamy. Míra poklesu je však menší, než byla původní očekávání. Ta počítala s propadem okolo 30 procent.
Z první desítky vydavatelů z hlediska objemu inzerce v České republice tržby u tří společností meziročně vzrostly. Největší meziroční nárůst podle tabulek mělo vydavatelství Mladá fronta vydávající například časopis Strategie či deník E15, které si oproti roku 2008 polepšilo o 16,7 procenta na celkovou částku přes jednu miliardu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz