Konec hlasité reklamy v Polsku
Doposud rada jen vyzývala televizní stanice, aby samy kontrolovaly, zda reklamní spoty, jež vysílají, nejsou moc nahlas. Velký účinek to ale nemělo, proto budou muset televize k vyhodnocování hlasitosti reklam používat zařízení a programy, jež určí KRRiT. Tvůrci reklam nyní spoty vyrábějí tak, že jejich hlasitost sice nepřekračuje povolené limity, ale manipulují s některými frekvencemi zvuku, zejména těmi, na které je lidské ucho citlivé.
"Jestli se nepřizpůsobí, máme nástroje, jak je potrestat," řekl předseda KRRiT Witold Kolodziejski. "Nejde jenom o upomínky a peněžní tresty, ale také sankce týkající se licencí," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz