Reklama KFC unikla zákazu
Devět z diváků podalo stížnost na reklamu z dílny agentury Bartle Bogle Hegarty: pokud jsou kuřata doručována denně, není podle nich pravdivá věta „minimálně tři dodávky týdně“. KFC citovalo dřívější posudek britské reklamní samoregulační organizace
(ASA), kde právě jejich výroky zmiňovali. Reakcí firmy pak bylo přidání textu na obrazovce o „minimálně třech dodávkách“, žádné další změny ale nebyly implementovány. Inzerent reagoval tím, že informace se vztahovala k čerstvě připravenému kuřeti, ne k frekvenci dodávek, a že podle něj neobsahuje text nic, co by bylo s reklamou v rozporu. ASA uvedla, že bez nápisu na obrazovce by reklama mohla být považována za zavádějící, ovšem s přidaným textem je již jasné, že uživatelé nebudou uvedeni v omyl. Žádná další akce ze strany KFC již není požadována.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz