Nova sníží základní cenu reklamy
Zatímco letos stál na Nově zásah jednoho procenta cílové skupiny diváků (tzv. CPP - Cost per Point) 29 600 korun, v příštím roce to bude 22 500 korun, tedy o 24 procent méně, informuje E15. Podle deníku však není zřejmé, zda inzerent nakonec zaplatí v průměru méně či více než v letošním roce. Nova pro příští rok stejně jako letos poskytuje celou řadu slev ze základní ceny - v závislosti na objemu investic nebo době umístění inzerce. Kupříkladu ještě před zveřejněním cen v druhé polovině října Nova mediálním agenturám nabízela objemové slevy ve výši od pěti do devíti procent podle výše investic, uvedla E15.
Pro příští rok se televize rovněž rozhodla neposkytovat patnáctiprocentní agenturní provizi. "Naším hlavním záměrem bylo dosáhnout výrazného zjednodušení práce s cenou a obchodním modelem jako takovým," řekl deníku obchodní ředitel Novy Jan Řehák.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz