Trh on-line reklamy v Německu roste
Uvedlo to dnes tamní sdružení Bitkom. Trh on-line reklamy se tak v Německu vyvíjí podobně jako ve Velké Británii, kde zaznamenává rovněž silný růst a svým objemem předstihl i reklamu v televizi.
"Reklama na internetu nikdy nebyla silnější," uvedl podle agentury Reuters viceprezident Bitkomu Achim Berg. Trh on-line reklamy by podle něj měl získat další výrazný impulz před Vánocemi. Za celý rok by tak výdaje na on-line reklamu v Německu podle něj mohly činit asi 1,5 miliardy eur (zhruba 38,3 miliardy Kč).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz