Coca-Cola vám to spočítá
Marketingový krok má být součástí globální snahy firmy zvýšit povědomí spotřebitelů o energetických hodnotách konzumovaných tekutin. Firma chce být zároveň první z výrobců nápojů, která se k podobnému kroku odhodlá. V první vlně se nové etikety chystá zavést v Evropě a Austrálii, trh USA a Mexika bude následovat. Na všech svých produktech chce informace zviditelnit do roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz