Britská online reklama překonala televizi
Ve své nejnovější zprávě to uvádí úřad Internet Advertising Bureau (IAB). Internet si navíc vede zdaleka nejlépe ze všech médií, v nichž se reklama objevuje. Zatímco na internetu se objem výdajů na reklamu zvyšuje, celkové výdaje na reklamu klesají.
V prvním pololetí se výdaje na reklamu na internetu v Británii zvýšily o 4,6 procenta na 1,75 miliardy liber (asi 48,3 miliardy Kč). Na internet tak směřovala už skoro čtvrtina, respektive 23,5 procenta, všech výdajů, s nimiž se v rozpočtech počítá na reklamu. Celý reklamní trh je na britských ostrovech jinak v útlumu a během pololetí zaznamenal pokles výdajů o 16,6 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz