Google získal přes třetinu českého trhu
Firmě tak patří druhá pozice za vedoucím Seznamem.cz. Oba vyhledávače používá 64 procent uživatelů. Vyplývá to z údajů několika analytických firem, které se zabývají internetem.
Podle počtu přístupů uživatelů na internet z vyhledávačů měl Google spolu s partnerským Centrum Holdings podíl 35 procent, podle počtu dotazů zadávaných ve vyhledávačích byl jeho podíl 38 procent. Za vyhledávač budoucnosti jej považuje 63 procent uživatelů.
Česko je přes rychlý růst podílu Google jednou z mála zemí, kde nemá ve vyhledávání většinu trhu. Firma se proto na zemi zaměřila při uvádění nových produktů. V současnosti v ČR nabízí 42 lokalizovaných služeb, což představuje nárůst za poslední rok o 18 služeb. Vedle toho nabízí deset aplikací pro podniky.
"Přes 80 procent činnosti Google stále tvoří vyhledávání, které také generuje hlavní zdroj příjmů společnosti," uvedla šéfka české pobočky Taťána le Moigneová. Reklama ve vyhledávání prostřednictvím Google podle ní mezikvartálně roste dvouciferným tempem.
Ještě do konce letošního roku chce firma spustit první panoramatické fotografie Street View v mapách Google.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz