Inzertní příjmy klesly o desetinu
To je zhruba o 1,4 miliardy méně než před rokem. Informovala o tom Unie vydavatelů na základě statistiky TNS Media Intelligence. Meziroční propad se za poslední měsíc zvýšil zhruba o 0,2 miliardy Kč. Vyjádřeno procenty byl souhrnný inzertní příjem vydavatelů meziročně o 11,5 procenta nižší.
Podle dřívějšího vyjádření koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana není podobný meziroční pokles oproti mnohým prognózám žádnou tragédií. Podle něj byl navíc rok 2008 z hlediska inzertních příjmů pro vydavatele úspěšný, takže současný pokles je spíše návratem k letům 2006 a 2007.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz