Příjmy z reklamy online rádií jsou nízké
Například společnost Regie Radio Music (RRM), která má pod sebou zhruba 50 takových stanic, registruje příjmy z reklamy okolo 100 tisíc korun měsíčně. Uvedl to marketingový ředitel RRM Petr Uchytil.
"Regie má pod sebou zhruba polovinu trhu s rádii na internetu, přičemž jejich poslechovost se pohybuje okolo 200 tisíc posluchačů denně," řekl Uchytil s tím, že zhruba třetinu z toho představují ty stanice, které šíří i pozemní vysílání - nejvíce pak Evropa 2 či Frekvence 1. Přesto se podle něj zvedl oproti loňsku příjem z reklamy u čistě internetových rádií, když v minulém roce byl zanedbatelný.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz