Cannes Lions: televizní spot Euro RSCG přivezl bronz
CENY: Mnichov je jednou ze dvou českých prací, které se na 56. ročníku mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions dostaly alespoň na shortlist. Druhým úspěchem je rozhlasové reklama na okna Vekra od Young & Rubicam. Ta se rovněž dostala na shortlist, z něhož už ale dál nepostoupila. Spot Mnichov zval na výstavu Republika v Národním muzeu, na které byl vystaven i originál Mnichovské dohody. Vtipná scénka s plivající uklízečkou upoutala porotu hlavně kvůli historickému kontextu – ponížení republiky a agrese nacistického Německa. Jak řekl Strategii člen filmové poroty Nicolai Stahl z Dánska, mimoevrospkým porotcům musel vysvětlit historické pozadí mnichovské tragédie a „v ten moment bylo všem porotcům jasné, že před sebou vidí práci, která musí na Čechy působit velice emotivně“. Grand Prix v kategorii Film získal spot Carousel pro Philips od nizozemské agentury DDB Tribal.
Bronzový lev v kategorii Film – Euro RSCG
Kampaň: Mnichov
Podkategorie: Entertainment & Leisure
Zadavatel: Národní muzeum
Agentura: Euro RSCG
Creative Director: Eduard Kauba
Copywriter: Filip Kukla/Pavel Friš
Production Company: Armada Films
Režisér: Jakub Hussar
Art Director: Aleš Pokorný
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz