Tři čtvrtiny lidí čtou letáky pozorně
Čtvrtina respondentů uvedla, že letáky a nabídky ve schránkách jsou zbytečné. Vyplývá to z průzkumu agentury Median, kterého se zúčastnilo téměř osm tisíc osob. Letáky, které přijdou do poštovních schránek, důkladně prostuduje 38,2 procenta dotazovaných. Leták někdy dále využije 35,2 procenta respondentů. Téměř třetina oslovených respondentů se domnívá, že jsou letáky užitečné.
Naopak téměř 11 procent dotazovaných letáky vůbec nečte a vyhazuje je. Letáky nevyužívá 17,4 procenta respondentů. Celkově se o obsah reklamních letáků zajímají více ženy než muži, rozdíl činí téměř 20 procent. Průzkum se uskutečnil od září loňského roku do letošního března metodou dotazování v kombinaci se samostatným vyplněním dotazníku respondentem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz