Rádio Classic FM má nové logo
Kampaň s názvem Síla klasiky má posluchače přesvědčit, že klasická hudba není nudná a překonaná, ale naopak může zaujmout i mladé lidi. Focení kampaně probíhalo ve vile Bertramka, která má asociovat spojení s hudebním velikánem Wolfgangem Amadeem Mozartem. Vizuály kampaně se v průběhu června objeví v titulech a online serverech vydavatelství, televizní spoty budou vysílat televize Z1, Óčko, Spektrum či Fashion TV. Nově se posluchačům rádia Classic FM představí novinář Josef Klíma, který bude od července v programu pravidelně číst své glosy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz