Firmy přesouvají investice na web
Vyplývá to z průzkumu mezi zadavateli reklamy a reklamními agenturami, jehož výsledky novinářům poskytla prezidentka globální organizace pro marketing Sempo Sara Holoubeková. Firmy v USA a Kanadě loni za tuto reklamu utratily bezmála 13,5 miliardy dolarů (asi 263 miliard Kč).
"Výdaje na marketingové aktivity na webových vyhledávačích neustále rostou. Pro firmy je to nejefektivnější způsob reklamy s vysokou návratností," řekla Holoubeková.
Nárůst internetové reklamy se podle ní podepisuje také na množství inzerce v tištěných či jiných médiích, kde reklamy naopak ubývá. Důvodem je jednak současná ekonomická krize, jednak ale právě přesouvání reklamy z televize, rádia či novin na internet.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz