Greenpeace proti silným brandům
Supermarkety ovšem tvrdí, že pravidelně sledují své dodavatele a popírají, že by prodávaly hovězí maso z oblasti Amazonky. Zpráva Greenpeace konstatuje, že mnoho společností vydělává na mase z farem zodpovědných za nelegální odstraňování lesů. Aktivisté Greenpeace také zkoumali obchodování s brazilským zbožím, jež má svůj původ na podobných farmách – například Adidas, Timberland a Clarks Shoes. Environmentalistická aktivistická skupina doufá, že zpráva přiměje společnosti k tomu, aby nekupovaly suroviny a výrobky z farem zodpovědných za mizení lesů. Cílem je také přimět spotřebitele, aby tlačili na supermarkety a známé značky a nutili je pročistit své dodavatelské řetězce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz