Kampaň Help ve druhé fázi
Druhá fáze kampaně má za cíl zapojení mladých lidí a nových médií. Její heslo zní: „Podělte se o svůj nápad“. Všechny materiály (televizní reklamy, internetové bannery, nové webové stránky, aktivity v terénu) přitom odkazují na nápady, jak přestat s kouřením, jak nezačínat kouřit, nebo jak řešit pasivní kouření. Kampaň byla zahájena 31. května a ukončena bude v závěru roku 2010. Její rozpočet je 34 milionů eur.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři