Natankování iPodu za 30 tisíc dolarů
Ve třicetisekundovém spotu na přehrávač Zune vystupuje finanční plánovač Wes Moss, který tvrdí: „Lidem záleží na kapacitě jejich iPodů, a co na to kapacita jejich bankovních účtů? Při ceně dolar za písničku jim dojdou peníze dříve než místo na harddisku.“ Reklama propaguje předplatitelskou službu Zune Pass, která nabízí neomezené stahování písniček za 15 dolarů na měsíc. Kampaň představuje Microsoft jako ohleduplnou značku během recese a očerňuje Apple jako symbol marnivosti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz