Policie ČR představila novou kampaň
Veřejnost se s kampaní seznámí především prostřednictvím televizního spotu, vysílaného na všech celoplošných televizních stanicích, internetové inzerce, internetové stránky nabor.policie.cz a bezplatné telefonní informační linky.
Televizní spot s názvem „Pod ledem“ vychází ze skutečné události roku 2006, kdy dvojice policistů z východočeského obvodního oddělení zachránila topícího se chlapce, pod kterým se u nádraží v Chvaleticích probořil led řeky Labe. Spot natočil známý český režisér F. A. Brabec. Tématem kampaně je rovněž největší modernizace policie za posledních šedesát let. Představuje Policii ČR jako instituci, která ke své práci používá moderní techniku a drží krok se standardy 21. století.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz