ČT s reklamními příjmy 648 mil. Kč
Po jednání vlády o tom bez bližších podrobností informoval premiér Mirek Topolánek. Příjem z reklamy by měla mít ČT v letošním roce o 14 procent nižší než loni, a to v důsledku ekonomické recese.
Ještě letos v lednu veřejnoprávní televize odhadovala příjmy z reklam na 755 milionů korun, což by bylo o pět milionů více než loni. Česká televize musí ze zákona převádět z výnosu reklam 12,5 milionu korun měsíčně státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie. Tato částka je mandatorním výdajem, proto nemůže být ovlivněna předpokládaným poklesem příjmů z reklam.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz