UPC chce uspět v digibyznysu
Největší český kabelový operátor UPC ČR slaví úspěchy s nabídkou kabelové digitální televize (DVBC), která konkuruje pozemnímu digitálnímu vysílání (DVBT) nebo satelitním platformám (DVBS).
,,Počet nových zákazníků DVBC z řad domácností se od začátku března zvýšil více než o deset procent. Počet domovních objektů, které se rozhodly pro hromadný odběr, vzrostl od stejného data více než pětkrát," uvedl tiskový mluvčí UPC František Malina.
Podle informací E15 si DVBC u UPC doposud objednalo na 340 tisíc zákazníků. Kabelový operátor může z tohoto byznysu získat mezi sty až 300 miliony korun měsíčně, v závislosti na typu balíčku programů. Další miliony jí zaplatí přibližně 120 tisíc zákazníků, kteří si u společnosti objednali digitální televizi ze satelitu.
E15: UPC sahá po digitálních stamilionech (16. 4. 2009)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz