Konec analogu zvedá zájem o kabel
Počet nových smluv se podle informací operátorů zvýšil o desítky procent. "Počet nových zákazníků z řad domácností se od začátku března zvýšil o více jak desetinu a počet domovních objektů, které se rozhodly pro hromadný odběr, vzrostl od stejného data více než pětkrát," uvedl mluvčí největší kabelové firmy UPC František Malina. Pražská analogová tma má nastat po 30. dubnu.
V současnosti využívá podle neoficiálních odhadů digitální kabelovou televizi od UPC v celé ČR kolem 340 tisíc zákazníků. Z toho více než třetina v Praze. Nabídka na hromadný odběr signálu běží v Praze od začátku roku a zatím ji využilo mezi až 30 tisíc domů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz