Lemond startuje v dubnu
Začátkem dubna se v TV objeví nová komunikace Becherovky Lemond. Animované spoty navazují na loňský launch značky. Kampaň se neomezuje jen na televizi, v nové grafice je připravena komunikace, která se zaměří především na bary a kluby. Kromě netradičního grafického stylu se Becherovka Lemond snaží v masovém médiu zaujmout cílovou skupinu unikátním způsobem: do komerčního bloku bude vždy zasazena série třívteřinových animovaných spotů, ve kterých se i nadále značka prezentuje jako drink pro nečekaná spojení s claimem „Je to otevřené“. Zadavatelem původní kampaně, kterou vytvořili kreativci Mark/BBDO Ian Adams a Libor Oubrecht je Jan Becher Pernod Richard, produkci zajišťoval MimoFilm.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz