Značka Scott má nový web
Nové webové stránky zdůrazňují širokou nabídku značky Scott, která se odráží v grafických elementech – návštěvník nemusí vybírat pouze z klasického menu, ale má na výběr rovněž několik grafických polí s různými tematickými okruhy. Značka Scott na webu představuje také svůj tým „Scott Riders“, do kterého patří v zimních sportech např. Šárka Záhrobská. Značka pro ženy Contessa je v rámci webu zastoupena rovněž vlastní sekcí, kde je zájemcům přiblížena filozofie značky a kde si můžou uživatelé prohlédnout katalog nebo se seznámit s novinkami a známými tvářemi značky, jako je např. freestylová lyžařka Simona Hrstková. „Naším hlavním úkolem bylo vyřešit vnímání a positioning Scottu v ČR a najít odpovídající způsob prezentace, který zdůrazní dynamiku této prémiové značky a přiblíží ji širokému publiku,“ říká Petr Růžička, vedoucí digitálního oddělení Proximity Prague.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz