Kimberly-Clark s novou kampaní
Na ní zástupci marketingu a obchodu informovali o novinkách – mimo jiné o ochranných brýlích a rukavicích značky KleenGuard – a ředitel marketingu Kimberly-Clark Professional pro střední Evropu Mark Jarus představil koncept nové jednotné celoevropské kampaně, které byla vytvořena ve Velké Británii. Výrobce, který cílí na distributory a přes ně potom na koncové zákazníky (například hotely a výrobní provozy) se v nejbližších dnech zaměří na PR aktivity a ve druhém čtvrtletí plánuje nasazení tiskové inzerce. Jak řekla Strategii Andrea Techlová, zástupkyně marketingu Kimberly-Clark, komunikace přednostně směřují na odborně zaměřený časopis Inovace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz