Měsíc knihy z Mladé fronty
„Každý zákazník, který si v našich prodejnách koupí jakoukoli knihu z produkce nakladatelství Mladá fronta, dostane jako dárek paperback z edice Nejlepší detektivky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar, marketingový manažer Kanzelsberger. Zákazníci si během akce mohou vybrat z pěti jinak neprodávaných titulů: Pokání bratra Cadfaela od Ellis Petersové, Zavřenou knihu od Gilberta Adaira, Ve zlomku vteřiny od Davida Baldacciho, Případ je uzavřen od Patricie Wentworthové a Dantův klub od Matthewa Pearla. Společná marketingová akce je podpořena v celé své síti Kanzelsberger plakátovou kampaní a také produktovými letáky. „Akci chceme podpořit inzercí v tištěných titulech z produkce MF, zejména v deníku E15, na stránkách společenského týdeníku MF Plus a odborného marketingového týdeníku Strategie,“ uvádí Magdaléna Potměšilová, vedoucí marketingu nakladatelství Mladá fronta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři