Mall.cz otevřel distribuční centrum
S jeho pomocí hodlá zrychlit doručování objednaného zboží. Projekt centra si ze strany firmy vyžádal v první fázi investici deset milionů korun. "Internetový obchod budoucnosti není o líbivé prezentaci, ale o okamžité a bezchybné distribuci. Díky novému distribučnímu centru jsme byli schopni naskladnit 50 tisíc kusů zboží v hodnotě přes 100 milionů korun, které je připraveno k okamžité expedici," sdělil ředitel společnosti Internet Mall.cz Marek Liška.
Distribuční centrum firmy má plochu 6800 metrů čtverečních a 12 nájezdových ramp. Centrum umožňuje firmě odeslat zboží v den objednávky. "Zákazníkovi garantujeme doručení do druhého dne od objednávky," podotkl Liška.
Internetový prodej je v Česku stále populárnější. Předloni Češi ve webových obchodech utratili 18 miliard korun, což bylo o čtyři miliardy více než o rok dříve. Za loňský rok odborníci očekávají růst na 22 miliard korun. Mezi nejčastěji nakupované zboží na internetu patří elektronika a výpočetní technika.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz