Kampaň k digitalizaci vytvoří TBWA
Na mediální část kampaně letos připadne 19 milionů Kč. Inzerce se má objevit v tisku, na internetu, v reklamních spotech a v podobě venkovní reklamy. Naopak nemá zahrnovat televizi. Oznámila to Národní koordinační skupina ve zprávě pro tisk.
Páteří informační kampaně je infolinka a webové stránky digitalne.tv, které byly spuštěny již na podzim loňského roku a jsou hlavním zdrojem informací. K jejich podpoře dosud sloužilo především intenzivní PR, distribuované Diginoviny nebo akce přímo v ulicích Prahy.
"Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji," uvedl předseda Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání Zdeněk Duspiva. Reklamní kampaň má začít v nejbližších dnech.
Na konci dubna dojde k ukončení analogového vysílání z vysílače Praha Žižkov. Informační kampaň cílená především na Prahu a Střední Čechy byla proto zahájena již na podzim loňského roku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz