V ČR a SR začala vysílat Fashion TV
Vedení televize o ní hovoří jako o televizi o módě a životním stylu, klade však důraz na to, že její obsah nebude bulvární. Kromě převládajících pořadů o módě bude vysílat reportáže z festivalů, zaměří se na ekologii a charitativní projekty. Současná skladba televizního vysílání dnes čítá od 10 do 12 pořadů.
Licenci na provozování Fashion TV vlastní společnost Carolinas Corporation, kterou společně vlastní Zuzana Poláčková, v současnosti výkonná ředitelka stanice, mediální konzultant Karel Vágner a Michal Pelach. Na pozici obchodní ředitelky FTV nastoupila Petra Pácl. Start televize by měla podpořit masivní reklamní kampaň, která vznikala ve vlastní režii televizní stanice a ve spolupráci s fotografem Goranem Tacevskim.
Od prvního dne vysílání si Fashion TV, která patří mezi tři největší módní televize na světě a vysílá 24 hodin sedm dní v týdnu, může v České republice naladit 680.000 domácností a 350.000 na Slovensku. Původně měly vzniknout dvě mutace, a to jak česká, tak slovenská, nakonec však vlastníci licence stanovisko přehodnotili. "Přece jen k sobě mají tyto dva národy ještě velmi blízko a stále budou mít. Lidi v Bratislavě zajímá, co se děje v Praze, a obráceně. A tak se společnost rozhodla vytvořit jednotný vysílací stream pro obě země," vysvětlila na dnešní tiskové konferenci Zuzana Poláčková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz