Podíl spamu klesl na 73,3 %
Na začátku února ale nevyžádaná pošta dosahovala úrovně až 79,5 procenta v důsledku náhlého nárůstu aktivity robotických sítí, kdy odesilatelé nevyžádané pošty využívali pro své nejnovější triky finanční krizi a den svatého Valentýna. Uvedla to antivirová firma Symantec.
"Odesílatelé nevyžádané pošty v únoru hráli na city a peněženku, když se zaměřili na den svatého Valentýna a globální recesi. Úroveň nevyžádané pošty tento měsíc sice mírně poklesla, ale nevyžádaná pošta na valentýnské téma dosáhla nebývalé úrovně a tvořila devět procent veškeré nevyžádané pošty," upozornil analytik Symantecu Paul Wood.
Nevyžádané e-mailové zprávy zaměřené na recesi obsahovaly texty jako například "Chybí peníze, doba je zlá. Vánoce jsou za námi. Vhodná doba na pořízení nových hodinek!", uvádí únorová zpráva Symantecu.
Atmosféru současné finanční krize využila ve svůj prospěch také phishingová komunita a podíl phishingových útoků narostl na jeden ze 190,4 e-mailu z 396,2 v lednu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz