JOJ Plus zažila nejúspěšnější týden
Průměrný podíl na divácích na Slovensku dosáhl 2.3 % procent. Údaje o českých divácích z pochopitelných důvodů nejsou bohužel k dispozici. V hlavním vysílacím čase ji sledovalo v průměru 1.9 % diváků. Kanál se tak umístil na čtvrtém místě po Markíza, TV JOJ a Jednotce.
Ve skupině diváků 40+, na kterou JOJ Plus cílí především, dosáhl tento kanál podílu 2.7 % celodenně a 2.1 % v prime-timu, neboli hlavním vysílacím čase. Podle údajů, které má k dispozici společnost MAC TV, provozovatel TV JOJ, byl nejúspěšnějším titulem snímek Copak je to za vojáka, který v neděli překročil hranici sto tisíc diváků a zastavil se na čísle 119 tisíc.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz