(Kurzy.cz)
Češi a reklama 2009: Proměny postojů české veřejnosti k reklamě
Pocit přesycenosti reklamou je stále nejsilnější na komerčních televizích, proti loňskému roku jsou ale změny téměř nulové.
Lidé si stále žádají více ochutnávek a prezentací na místě prodeje.
Z klasických médií má největší šanci skutečně oslovit reklama na Nově a v České televizi, z neklasických formátů jsou to ochutnávky a letáky v poštovních schránkách.
Celou zprávu o výsledcích výzkumu si můžete přečíst ZDE.
Ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA), Českou marketingovou společností (ČMS) a Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) uskutečnila společnost Factum Invenio další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě. Dotazování proběhlo v rámci programu Factum Omnibus ve
dnech 16. - 21. 1. 2009 metodou řízených osobních rozhovorů na reprezentativním výběrovém souboru 1113 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem.
Výzkum navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. Doposud bylo realizováno celkem 26 reprezentativních výzkumů, jejichž výsledky tvoří ucelenou vývojovou řadu.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři