Tiskové zprávy  |  19.02.2009 13:20:10

Češi a reklama 2009: Proměny postojů české veřejnosti k reklamě

Pocit přesycenosti reklamou je stále nejsilnější na komerčních televizích, proti loňskému roku jsou ale změny téměř nulové.

Lidé si stále žádají více ochutnávek a prezentací na místě prodeje.

Z klasických médií má největší šanci skutečně oslovit reklama na Nově a v České televizi, z neklasických formátů jsou to ochutnávky a letáky v poštovních schránkách.

 

Celou zprávu o výsledcích výzkumu si můžete přečíst ZDE.

Ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur  (AKA), Českou marketingovou společností  (ČMS) a Českým sdružením  pro  značkové  výrobky  (ČSZV)  uskutečnila  společnost  Factum  Invenio  další  z řady  pravidelných výzkumů  Postoje  české  veřejnosti  k reklamě.  Dotazování  proběhlo  v rámci  programu  Factum  Omnibus  ve
dnech  16.  -  21.  1.  2009  metodou  řízených  osobních  rozhovorů  na  reprezentativním  výběrovém  souboru 1113 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem. 
Výzkum  navazuje  na  výsledky  šetření,  které  od  roku  1993  prováděla  agentura Marktest,  a.s. Doposud  bylo realizováno celkem 26 reprezentativních výzkumů, jejichž výsledky tvoří ucelenou vývojovou řadu. 

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář






Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V

ISSN 1801-8688