Čínští lékaři nesmí do reklam
Ministerstvo zdravotnictví vydalo tento zákaz poté, co se zjistilo, že jeden asi padesátiletý herec s přesvědčivým vystupováním se vydával za lékařského odborníka v pěti reklamách na zcela odlišné léky. Napsala to agentura AFP s odvoláním na deník Peking News.
Také uživatelé internetu odhalili přes deset falešných expertů prodávajících na webu léky pod jmény vypůjčenými od "odborníků z renomovaných ústavů", vystupujících v televizních reklamách. Když pak byla tato jména ověřována, příslušné nemocnice a univerzity, kde daní odborníci měli údajně působit, popřely jakoukoli spojitost s nimi, informoval deník Shanghai Daily.
Již v uplynulých letech se ve farmaceutickém sektoru Číny provalily četné skandály. K největším patří aféra kolem náměstka šéfa státního úřadu pro kontrolu potravin a léčiv Čenga Siao-jüa, jemuž byly prokázány úplatky ve výši přesahující 18 milionů Kč od farmaceutických koncernů za povolování pančovaných nebo nedotestovaných léčiv. Čeng Siao-jü byl za to v roce 2007 popraven.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz