Rhodos – Cena za image zná vítěze
Hlavním cílem výzkumu „Rhodos – Cena za image“ je ohodnotit image společností z vybraných oborů výroby a služeb a poté sestavit žebříček tří „nejlepších“ firem v daném oboru podnikání. Odměněna je přitom jen firma na prvním místě.
Image firem hodnotí top manažeři, kteří tvoří reprezentativní vzorek manažerů v České republice. Jejich firmy, které jsou do dotazování zařazeny, jsou vybírány z databáze firem se sídlem v celé ČR. Výběr zohledňuje strukturu firem v ČR dle regionu, odvětví, velikosti firmy. Kritériem pro výběr cílové osoby z dané firmy je pak její pozice ve společnosti. Mediálními partnery letošního ročníku jsou vydavatelství Mladá fronta, ekonomický deník E15 a odborné časopisy Strategie a Marketing Magazine.
Vítězné společnosti v jednotlivých kategoriích:
Banky:
1. Komerční banka
2. Raiffeisenbank
3. ČSOB
Telefonní operátor:
1. Telefónica O2
2. T-Mobile
3. Vodafone
Výrobci automobilů:
1. Škoda
2. Audi
3. BMW
Pojišťovna:
1. Česká pojišťovna
2. Kooperativa
3. Allianz
Čerpací stanice:
1. Shell
2. OMV
3. Benzina
Spotř. elektronika:
1. Sony
2. Panasonic
3. Philips
Mobilní telefony:
1. Nokia
2. Sony Ericsson
3. Samsung
Stavební společnosti:
1. Skanska
2. Metrostav
(pouze 2 společnosti dosáhly na statistický filtr)
Letecké společnosti:
1. ČSA
2. Lufthansa
3. British Airways
1. Čedok
2. Exim Tours
3. Fischer
V případě automobilek jde o značky aut jako je Škoda, Audi, Peugeot, Toyota a ne o výrobce, kteří tvoří skupiny např. Volkswagen, TPCA apod.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz