Nákupní centra s věrnostními programy
Lidé za pravidelné nakupování v obchodním centru mohou získat různé odměny. Nákupních center totiž v Česku rychle přibývá, přičemž některá z nich se potýkají s nízkou návštěvností, což se nelíbí provozovatelům obchodů.
Věrnostní program v polovině ledna spustilo ostravské nákupní centrum Futurum. Za každý nákup v obchodech tohoto nákupního centra, které se do projektu zapojily, získá zákazník body na věrnostní kartu. Body může vyměnit za peněžní poukázky a použít je při dalším nakupování v obchodním centru. Při dosažení určitého počtu bodů mohou zákazníci získat i klubové odměny a ceny. Do věrnostního programu se již zařadilo zhruba 60 značek fungujících v ostravském obchodních centru.
"Spuštění věrnostního programu bylo po technické a organizační stránce velmi náročné. Přípravy zabraly mnoho měsíců, neboť v prostředí obchodního centra je základní podmínkou fungování věrnostního programu participace nájemců, kteří ovšem nejsou nijak povinni se angažovat," uvedl v tiskové zprávě zveřejněné na www.obchodnicentra.cz Petr Dohnal ze společnosti EMCM. Ta kromě obchodního centra Futurum Ostrava spravuje více než 20 nákupních center a komerčních nemovitostí v ČR a na Slovensku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz