TV Barrandov se sledovaností nehnula
Podíl Novy na divácích minulý týden naopak stoupal, i když jisté poklesy zaznamenaly Prima a ČT 1. Jejich diváci se ale zřejmě nepřesunuli k Barrandovu, protože skupina „ostatních televizí“, do které tato stanice v peoplemetrovém měření sledovanosti spadá, si nijak výrazně nepolepšila.
Novu minulý týden sledovalo po celý den v průměru 39,93 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas před televizní obrazovkou. To je o 1,42 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během hlavního vysílacího času od 19 do 23 hodin Nova dosáhla průměrného podílu 43,58 procenta na dospělé populaci, což je o více než dva procentní body více než v předminulém týdnu, kdy TV Barrandov ještě nevysílala (s výjimkou neděle).
Stoupal také zájem o druhý program Novy, filmový kanál Nova Cinema. Tomu se podařilo dosáhnout historicky nejvyššího průměrného celodenního podílu na sledovanosti za dobu, kdy je součástí elektronického měření sledovanosti: 1,36 procenta, což je o 0,17 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl Novy Cinema na dospělém publiku mírně klesl na 1,29 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz