Časopis ČT+ by měl začít vydělávat
Umožňuje to smlouva o vydávání časopisu, kterou v polovině minulého roku uzavřel ředitel ČT Jiří Janeček s vydavatelstvím Grand Princ. Časopis, ve kterém ČT za dva roky existence "utopila" skoro 16 milionů korun z koncesionářských poplatků, by jí nyní naopak měl ročně přinést 0,72 milionu korun. Informuje o tom ekonomický deník E15.
Grand Princ, největší vydavatelství bezplatných inzertních časopisů v ČR, nyní ČT+ vydává a šíří na vlastní náklady. Každého čtvrt roku za to platí 180 tisíc korun do rozpočtu ČT. "Důležité je, že si televize ve smlouvě jednoznačně vyhradila právo na obsah časopisu i na inzerci," uvedl pro E15 předseda dozorčí komise Rady ČT Ladislav Kozák.
Projekt ČT+ odstartoval v březnu 2007 v nákladu několika desítek tisíc kusů. Původním cílem ČT byl nulový výsledek hospodaření. Ještě před vydáním v roce 2006 ale vzhledem k přípravným pracím zaznamenal ztrátu 30 tisíc korun. Ta se v prvním roce vydávání prohloubila na 11,4 milionu korun. V loňském roce pak ČT+ skončil ve ztrátě 5,25 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz