Čtvrtina lidí neví, kdy přejde na digitál
Podíl těchto lidí podle srovnání výsledků průzkumu z května a prosince loňského roku zůstává stejný, řekl šéf Rady ČTÚ Pavel Dvořák. Z výsledků průzkumu v květnu i prosinci vyplývá, že 18 procent lidí přejde k digitálnímu TV vysílání, jakmile bude v jejich místě bydliště dostupné. Celkem 26 procent lidí tak učiní někdy před vypnutím analogového vysílání v místě jejich bydliště. Zhruba 16 až 18 procent si přístup k digitální TV zajistí podle svých slov těsně před vypnutím analogu, sedm až devět procent po vypnutí. "Nerozhodnutých je 24 až 26 procent," uvedl Dvořák.
V obecné rovině z prosincového průzkumu pro ČTÚ podle Dvořáka vyplývá, že se zvyšuje informovanost o digitálním vysílání. "V této chvíli více než 93 procent obyvatel uvádí, že jsou informováni o přechodu na digitální vysílání," podotkl Dvořák. Ve srovnání s květnovým průzkumem se zvýšil podíl informací z televize a informací od známých a příbuzných. To podle Dvořáka znamená, že roste i zkušenost lidí s digitálním vysíláním.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz