Mladá fronta expanduje na Slovensko
V obou případech jde zatím jen o přímé překlady bez původního slovenského obsahu. První novinkou je exkluzivní pánský měsíčník For Men, jehož první číslo vyšlo 8. ledna. S podtitulem „Časopis jen pro muže“ přináší za cenu 3,29 eur (99 Sk) celkem 130 na křídovém papíře vytištěných stran a fotbalistu Davida Beckhama na obálce. Časopis chce stejně jako v Česku oslovit muže ve věku 28-45 let, středoškolsky a vysokoškolsky vzdělané a dobře finančně zabezpečené. V hledáčku přitom má především podnikatele, manažery a obchodníky.
Druhou novinkou je časopis Moja psychológia (obdoba české Mojí psychologie), jehož první číslo vychází 13. ledna. S podtitulem „Jediný měsíčník o tom, jací jsme a nejen jak vypadáme!“ bude za cenu 1,96 eur (59 Sk) vycházet v rozsahu 100 – 132 stran.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz