KM Beta rozesílá termosáčky
Zatímco sáček, který sálá teplo, je určitě v mrazivém počasí potěší, podobné sálání u staveb by rozhodně nikoho nepotěšilo. Komunikovanou hlavní myšlenkou je tedy fakt, že výhodou zdicího systému společnosti KM Beta jsou minimální úniky tepla.
V rámci již realizované první vlny directmailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Ve druhé vlně kampaně pak zásilka obsahovala možnost vyzkoušet si vlastníma rukama, jak mohou růst zisky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři