Procter & Gamble oživuje Pantene
Hlavní roli v rozsáhlé kampani bude hrát celebrita Stacy Londonová, která bude do nekonečna vychvalovat přidání silikonu, který by měl zaručit silnější a lesklejší vlasy. Reklamní šoty k tomu mají připomínat, že cena se nemění a zaručuje dobrou hodnotu, i když kvalita by patřila „spíš do drahého salónu“.
Zatímco v USA byla tato řada opakovaně charakterizována jako z prodejního pohledu podřadná, firma Procter & Gamble se jí opakovaně snaží oživit. Začátkem roku přitom analytikové považovali špatný prodej této značky za hlavní důvod, proč firma nedosáhla svůj každoroční růst o 5 procent. Procter & Gamble přitom téhle značce dával novou šanci už několikrát. V roce 2000 došlo k přejmenování na Pantene Pro-V, loni se pro změnu jednalo o reklamní kampaň Parthenon. Dnes se stejná reklamní agentura Grey snaží o nový přístup – nedělní noviny obsahují vzorky šampónu, zákazníci jsou lákáni na webovou stránku Secrettogreathair.com. Řada Pantene měla vždy vysoký marketingový rozpočet, v loňském roce se za marketing utratilo 203 miliónů dolarů, letos zatím 114 miliónů. Zatímco dřívější kampaně se temínu „hodnota“ často jen letmo dotkly, v současné době ekonomické krize je to nejběžnějším slovem. Podle firmy Procter & Gamble neznamená „hodnota“ nic levného, ale naopak něco, co výtečně funguje a jeho cena není směšně vysoká.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz