ČT chystá nový odívací magazín
Magazín nechce nabízet výlety na přehlídková mola ani nákupy v exkluzivních buticích, ale chce spolupracovat s diváky, kteří autorům pořadu dovolí nahlédnout do svého šatníku, řekla mluvčí ostravského studia Jolanda Pilařová.
V pořadu Zkus mít vkus tak každý pátek od 17:30 budou moci diváci spolu s moderátorkou pořadu Lucií Loosovou nahlédnout do jednoho šatníku. "Osoba, která si štáb pustí do svého soukromí, nám prozradí nejen to, v čem nejraději chodí do práce, ale i do čeho se obléká přes den a třeba i to, v čem uléhá," uvedla Pilařová.
"Všechno to hemžení bude z nadhledu sledovat vizážista, který poradí, v čem je třeba přidat, kde ubrat, a někdy i pochválí za dobrý vkus," doplnila mluvčí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři